یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۵:۵۶

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران مطرح کرد:
توان و ظرفیت بارگیری و صادرات نفت خام ایران بهبود یافت

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: توان و ظرفیت بارگیری و صادرات نفت خام کشور بهبود یافته است.  به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی صبح شنبه در نشست با مسئولان پایانه‌های نفتی اظهار کرد: بر اساس برنامه های تدوین شده، صنعت نفت ایران در افق چشم انداز ۱۴۰۴، صنعتی پیشرفته و عامل تحرک بخشی به اقتصاد یک کشور الگو در منطق خاورمیانه و غرب آسیا خواهد بود. وی افزود: یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌های این صنعت، حلقه پایانی زنجیره صنعت نفت در پایانه‌های نفتی است، حوزه مهمی که به دلیل جایگاهش در انتهای زنجیره فعالیت صنعت نفت، به گونه‌ای غیرقابل انکار بر تمامی حلقه‌های عملیاتی پیش از خود اثر می‌گذارد. موسوی تصریح کرد: مجموعه پایانه‌های نفتی ایران در نگاه نخست، قلب صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی ایران تلقی می‌شود، اما نگاهی عمیق‌تر به کارکرد این مجموعه نشان می‌دهد وجود توان و ظرفیت عملیات صادراتی در این بخش به معنای ضمانت تداوم تولید در ابتدای زنجیره کارکردی صنعت نفت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: آنچه که مسلم است، وجود توان و ظرفیت بارگیری و صادرات نفت خام در پایانه‌های نفتی ایران، مولفه‌ای بنیادین در معماری امنیت انرژی کشور و تضمین و صیانت از منافع بلندمدت ایران در عرصه بین المللی است. وی ادامه داد: این مسئله که کشوری قادر باشد توان و ظرفیت بارگیری و صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی خود را در همه دوران‌ها در سطح مطلوب حفظ کند یکی از اساسی‌ترین مفاهیم در بررسی‌های استراتژیک اقتدار ملی است. موسوی افزود: در کشورمان نیز با تلاش و پشتکار مدیران و متخصصان پایانه‌های نفتی، آمادگی انطباق با شرایط مختلف و با هدف صیانت از منافع ملی ایران به خوبی مشهود و ملموس است. 



  کد خبر : 3648
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :